Uue New Hollandi kombaini CH7.70 crossover-saagikoristuse kontseptsioon ühendab kaksikrootoriga separeerimistehnoloogia tavapärase peksusüsteemiga.
New Holland Agriculture väidab, et tulemus tõstab keskklassi kombainide jaoks mahutavuse ja mitmekülgsuse standardeid.
Uue segmendi loomisel oma tootevalikusse, keskklassi tavapäraste CX-kombainide ja lipulaevade, CR-mudelite vahel väidab New Holland, et crossover-tehnoloogiaga kombaini tootlikkus on kuni 25% suurem.
Mudeli CH7.70 spetsiaalselt konstrueeritud 3,45 m pikkune kaksikrootor võimaldab mõnes segmendis eraldada kuni 2,9 m². Jõuallikaks on 374 hobujõuline V-astme Cursor 9.
Kahe trumliga peksusüsteemi süda on tugevdatud ja eriti vastupidava konstruktsiooniga 600 mm läbimõõduga trummel. Ettevõtte sõnul võimaldab suur trummel töö kiiret kohandamist erinevatele põllukultuuridele vähem kui 20 minutiga. Trumli kiirust saab reguleerida erinevatele põllukultuuridele ja põllutingimustele sobivaks otse kabiinist uue rasketesse tingimustesse mõeldud hüdraulilise trummelvariaatori abil.
Peksusüsteem on ühendatud ettevõtte Opti-Thresh süsteemiga, mis kohandub vilja tingimuste ja küpsusastmega lihtsalt nõgu tagaosa ümberpaigutamisega - tööriistu pole vaja.
Uue kombaini saab varustada Varifeed-heedritega vahemikus kuni 9,15 m, sealhulgas spetsiaalselt uute mudelite jaoks välja töötatud uus 8,53 m-versioon. SmartSieve süsteem kompenseerib külgkalded automaatselt kuni 25% ja Laterale versioon, mis kasutab automaatset nivelleerimissüsteemi, pakub mõlemale küljele põikkalde korrektsiooni kuni 18%.
„Projekteerisime CH7.70 professionaalsetele põllumeestele ja töövõtjatele, kes otsivad kombaini, mis tagab ühtlase, kõrge jõudluse kõigis tingimustes ja madalate kuludega,“ ütleb Lars Skjoldager Sørensen, New Hollandi ülemaailmse saagikoristustoodete ala juht.
Igapäevaseid määrimispunkte on uuel mudelil ainult neli. Tavaline kolmeaastane pikendatud garantii (1200 mootori töötundi) hõlmab mootorit, jõuülekannet ja järeltöötlussüsteemi. Hooldusintervall on 600 tundi.