100% elektriline 525-60E pakub teleskooplaaduri diiselversiooniga sarnaseid töötsükleid sama jõudluse juures.
JCB jätkab akutoitel töötavate nullemissiooniga mudelite valiku laiendamist, mis ehitusmasinate poolelt hõlmab juba mitut masinat. Neist uusimad on ühetonnine elektrimootoriga kallur 1TE ja 3,5 tonnise tõstejõuga teleskooplaadur Teletruk.
Uus 525-60E Loadall sobib rohkem põllumeestele. Akul töötab kaks elektrimootorit, üks jõuülekande jaoks ja teine hüdrosüsteemi toitmiseks. Veomootori võimsus on 17 kW ja see käitab nii juht- kui veotelgi.
22 kW hüdrosüsteemi mootor töötab fikseeritud töömahuga pumba abil, pakkudes maksimaalset vooluhulka 80 liitrit minutis. Vooluhulk on proportsionaalne juhtkangi asendiga ja tõstmist juhib elektrohüdrauliline ventiiliplokk.
Veojõumootor kasutab tavapärase pidurisüsteemi asemel regenereerivat pidurdamist, laadides protsessi käigus akut. Hüdraulikasüsteem regenereerib ka voolu poomi langetamisel, vähendades energiatarvet ja pikendades tööaega. Piduri laadimisfunktsioon lülitub automaatselt välja, kui aku on täielikult laetud.
525-60E-l on sama sisseehitatud laadija kui teistel JCB E-Tech toodetel. See on võimeline aku täis laadima kaheksa tunni jooksul. Valikuline universaallaadija tagab kiirlaadimise juba 35 minutiga. Akut saab laadida 5000 korda, mis võrdub umbes 10 000 töötunniga.
Elektrilisel Loadallil on täielikult klaasitud täissuuruses ROPS/FOPS kabiin, mille sisemüra on vaikne 66,7 dB. Kabiinis on 2,2 kW võimsusega kütteseade, soojendusega eesmised, tagumised ja külgmised klaasid ning soojendusega iste koos vedrustusega.
Välismõõdud ei ole diiselmudeliga võrreldes muutunud. 525-60E maksimaalne tõstevõime on 2,5 tonni, suurima koormusega 2,0 tonni maksimaalsel tõstekõrgusel 6,0 m. Seda saab kasutada kahvlite, mitmesuguste koppade ja paljude muude Loadalli manustega.
JCB lubab tulevikus veelgi rohkem elektrilisi tooteid, eriti väiksemate mudelite osas.