Menu



Uus Land Rover Defender on tellimiseks saadaval

Auto 05.02.2020   

image for article

Reklaam

Profi banner

Profi banner



• Esimesed proovisõidukid jõuavad Eestisse aprillis, kiireimad tellijad saavad eriseeria autod kätte samal ajal, aga tavaseeria masinad jõuavad siiakanti neljandas kvartalis.

• Lühema versiooni baashinnaks on 48 550 eurot, pikem alustab 6100 eurot kõrgemalt. 

21. jaanuaril tõmmati kate kauaoodatud uuelt Defenderilt, mis on pikema telgede vahe korral Land Rover Discovery mõõtu tükk. Suurimaks erinevuseks eelkäija ja „kordustrüki“ vahel on teadmine, et uusversioonid omavad lisaks sõltumatule vedrustusele kandvat keret, mis olevat tunduvalt jäigem kui varasem raamile ehitatud lahendus ning võimaldas parandada sõiduomadusi nii maanteel kui ka maastikul. Teisisõnu on tegu tähelepanuväärset maastikusuutlikkust eviva linnamaasturiga, mida pakutakse kahes pikkuses viie-, kuue- või seitsmekohalise autona.

Lühem Defender 90 on 4583 mm pikk, autol on kolme uksega kere ja kuni kuus kohta. Viie uksega 110 on aga 5018 mm pikk ja seda saab soetada ka kolmanda reaga, ehk seitsmekohalise autona. Telgede vaheks on lühemal versioonil 2587 mm ja pikemal 3022 mm ning üheks uustulnuka eripäraks on seegi, et teatud tingimustel annab esimest rida soetada kas kolmekohalise „pingina“ või võtta selle asemel kaenlasse hoopis kahekohaline lahendus, kus kahe esiistme vaheline läbikäik võimaldab autos tähelepanu nõudva mudilase poole liikuda.

Pikem 110 on õhkvedrustusega, lühemale pakutakse ka tavalahendust ja kõige karmimal juhul võib sellise auto kliirensiks olla 314 mm. Autodel on maastikusõidu seadeid ohjav juhtprogramm Terrain Response, mis suudab masina asendit ja sõidutingimusi jälgides sobiva seade ise välja valida ning eri varustuste ja pakettide lõikes on klientidel suur tööpõld isikupärase sõiduki koostamiseks. Aktiivsem müük algab aprillis, ent turule tulekut tähistavate eriseeriate koosseisu kuuluvad esmalt kolmeliitrise ottomootoriga poolhübriid (400 hj) ja kaheliitrine turbodiisel SD4 (240 hj).

Pikema kere korral saavutab esimene kiiruse 100 km/h 6,1 sekundiga ja selle keskmine kütusekulu jääb WLTP-tsükli kohaselt vahemikku 11,2-12,2 l/100 km, nelja silindriga turbodiisli korral on need näitajad aga 9,1 sekundit ja 8,9-9,6 l/100 km. Kõik autod varustatakse kaheksakäiguliste automaatkäigukastidega, need võivad sõita standardseades kuni 900 mm sügavuses vees ja vedada kuni 3500 kg kaaluvat piduritega haagist. Pakiruumi mahuks on lühema versiooni korral 297-1263 liitrit (VDA meetodi kohaselt), seitsmekohalisel aga 160-1946 liitrit.

Fotod: Celin Lannusalu

 



gallery image
gallery image
gallery image
gallery image

Sind võivad huvitada ka need artiklid


Auto

Toyota toob turule neljanda linnamaasturi

Toyota üllatas uudisega, et paneb järgmisel aastal Euroopask...

Auto

Toyota esitles Nissan Juke konkurenti

Toyota näitas enda linnamaasturite pesamuna, mis põhineb uue...

Auto

Jaksukas RAV4, nelikveoline GR Yaris ja teised: Toyota näitas Amsterdamis uudiseid

Laetava hübriidajamiga RAV4 jõuab Eestisse sügisel