Alates 1. jaanuarist 2021 kaotas Yokohama Grupp oma senise põllumajandus-, tööstus- ja metsandusrehvide kaubamärgi ATG ( Alliance Tire Group ).
Tulenevalt grupi tulevikuvisioonist on kõik tooted koondatud uue Yokohama rasketehnika kaubamärgi alla YOHT ( Yokohama Off-Highway Tires ).
Sellega seoses toimuvad muudatused ka online meedias ja Appstore-is. Senine koduleht www.atgtire.com viiakse üle www.yokohama-oht.com lehele ja sarnased muutused toimuvad ka Google ja Apple app poodides.
Seoses ettevõtete konsolideerumisega edendatatakse nüüdsest uut globaalset YOHT kaubamärki, mis hakkab esindama grupi eelnevaid Alliance, Galaxy, Primex brände, sidudes kokku Yokohama 100 aastase tootmiskogemuse ATG uuenduslike tehnoloogiatega.
YOHT-I ülemaailmsed juhtimiskeskused asuvad Tokyos, Bostonis, Amsterdamis ja Mumbais.
Lisaks kaheksale tootmistehasele ja olemasolevatele juhtimiskeskustele toetavad
YOHT kaubamärgi ja toodete arengut veel kolm uurimis- arendusasutust asukohtadega Jaapanis, Indias ja USA-s.
Sügisel teatas YOHT uue tehase rajamisest Indiasse. Rajatav tehas suurendab Yokohama Grupi tehaste arvu kaheksani: 3 Indias, 1 Iisraelis, 1 Vietnamis ja 3 Jaapanis. Tehaste koguvõimsus on 480 tonni toorme töötlemine päevas.
YOHT kaubamärk on esindatud 120 riigis, kokku kuuel mandril.