Eelkäijaga võrreldes on uude väiketraktorisse paigaldatud CRS, EGR ja DPF tehnoloogiaga Kubota kolmesilindriline V-etapi diiselmootor (1826 cm³). Ettevõtte teatel minimeerib see heitgaaside emissiooni ja kütusekulu. Lisaks peaks suurem kütusepaak mahutavusega kuni 42 l võimaldama pikemat tööaega.
L1-382 on saadaval kahe erineva ülekandevariandiga. Esimene kätkeb endas mehaanilist käigukasti, millel on 8 edasi- ja 4 tagasikäiku ning teisel on kolmeastmeline hüdrostaatiline jõuülekanne.
Uus disain koos täielikult avatava üheosalise kapotiga peaks pakkuma paremat nähtavust ja suuremat mugavust. Lisaks saab traktori varustada suure jõudlusega hüdropumbaga võimsusega 30,6 l/min, samuti täielikult integreeritud LA525 esilaaduriga.
Kubota kinnitusel on L1-382 peagi saadaval kõigi edasimüüjate juures.