Michelin suurendas oma käivet 2019. aastal 24,135 miljardi euroni. Äritulu kasvas 234 miljoni euro võrra 3,009 miljardi euroni. See vastab ärimarginaalile 12,5 protsenti, mis püsis peaaegu 2018. aasta tasemel, mil see oli 12,6 protsenti.
Ärikasum oli umbes 2,7 miljardit eurot, võrreldes eelmise aasta 2,66 miljardi euroga. Kavandatav dividend aktsia kohta on 3,85 eurot pärast eelmise aasta 3,70 eurot. Müük vähenes langenud turu tingimustes 1,2 protsenti.
"2019. aastal suutis Michelin äärmiselt keerulises turukeskkonnas oma turuosa edukalt säilitada ja tulemust parandada," ütles Michelini grupi tegevjuht Florent Menegaux. „Sel muutuste ajal, mis on kontserni jaoks eriti keeruline, tänan isiklikult kõiki meie töötajaid nende tähelepanuväärse pühendumise eest. Nad panustavad Michelini heaks iga päev mitte ainult rehvitööstuses, vaid ka uutes ärivaldkondades, nagu näiteks vesinikukütuse ning biopõhiste materjalide ja muude kõrgtehnoloogiliste materjalide arendamine. Pingutuse eesmärk on Michelini grupi ökoloogilise jalajälje püsiv vähendamine.“
Üldiselt langevas turuolukorras eeldab Michelin, et ärikasum tuleb 2020. aastal pisut väiksem kui eelmisel aastal. Hiina koroonaviiruse kriisi võimalikke mõjusid ei ole veel arvesse võetud.