Septembris esitletud uue 7S seeria tippu maandub nüüd välja kuulutatud 210 hj ja 2,888 meetrise teljevahega mudel 7S.210.
Uus lipulaev kasutab sama 6,6-liitrist kuuesilindrilist AGCO Power mootorit, mis ülejäänud seeria. EPM suurendab automaatselt võimsust kuni 220 hj transpordiks, jõuvõtuvõlli tööks ja kõrgete hüdraulikanõuete täitmiseks.
Mudeli 7S.210 jaoks on saadaval nii Exclusive (sisaldab esitelje ja kabiini mehaanilist vedrustust) kui ka Efficient (kabiini mehaaniline vedrustus) spetsifikatsioonid. Dyna-VT käigukast on standardvarustuses.
Uuendused hõlmavad uut kabiini, käetuge, Multipad-kontrollerit, Datatronic 5 terminali, kliimaseadet, õhkvedrustusega istet (soojendusega iste valikus), LED-tulesid (võimalus mahutada kuni 16 töötuld) jm.
Datatronic 5 haldab traktori funktsioone ja juhib ISObusi ühenduvuse ja GPS-signaaliga Guide and Section Control’i. Raadiot, mobiiltelefoni ja meediat saab juhtida läbi ekraani Bluetoothi, USB või AUX juhtme kaudu.
Sarnaselt teistele 7S traktoritele saab ka 7S.210 täielikult ühendada Connect- telemeetriaga, standardvarustuses on viieaastane tellimus. See reaalaja jälgimissüsteem edastab andmeid kütusekulu, masina asukoha ja veakoodide kohta. Uus Geofencing funktsioon parandab logistika haldamist ja turvalisust, saates nutitelefonidele ja seadmetele hoiatusi, kui masinad väljuvad või sisenevad eelnevalt määratletud aladele.
14,0 t täismassiga on 7S.210 pöörderaadius alates 4,93 m ja tagumine tõstevõime on 9,6 t (ees 4,0 t). Lisavalikute loend on sama, mis teistel 7S mudelitel ning sisaldab ka Visio katust ja uut E-Loaderi valikut.