Suurema mootori võimsuse ja suurema tõstevõimega mudelid 1913 ja 2014 on Claasi rataslaadurite uued lipulaevad.
Keskklassi mudelivaliku ülemises otsas on nüüd uus 1511P ning teiste mudelite uued valikud hõlmavad juhtkangiga juhtimist.
Liebherri neljasilindriline mootor 1913 (222 hj) ja 2014 (249 hj) saavutab oma maksimaalse võimsuse pööretel 1150 p/min ja pöördemomendi 1100 p/min juures.
Mõlema mudeli 10 cm pikendatud teljevahe võimaldab suurendada laadimiskõrgust ja ulatust. Pikem tõstehoob on suurendanud kopa pöördepunkti kõrgust 23,5 cm võrra 4,15 meetrini, seda nii põllumajandusliku kui ka Z-kinemaatikaga (4,70 m uue Z-HL Highlift kinematikaga).
Uus 1511P
Keskklassi ülemise otsa mudeli 1511P 6,8-liitrine kuuesilindriline DPS Stage V mootor on paigaldatud risti masina tagaosasse. See tähendab, et taha läheb vaja vähem lisaraskust.
VariPoweri ajami hüdroõlipumba võimsust on suurendatud ja koormustundliku hüdraulika maksimaalne saadaolev voolukiirus 228 l/min on 58 l/min suurem kui mudelil 1511.
Paigaldada saab kuni 750/65 R26 rehve ja esirataste porilaudu saab reguleerida kuni 10 cm sissepoole. Kõrgust saab ka reguleerida kuni 36 cm.
Uued keskklassi funktsioonid ja valikud
Teiste Torioni keskklassi mudelite (1177, 1410 ja 1511) uute valikute seas on juhtkangiga juhtimine, mida saab rutiinsete toimingute tegemiseks kasutada rooli asemel (dünaamiline rool on endiselt saadaval lisavarustusena).
Parempoolses käetoes on uus juhtpaneel. Esiklaasi kõverusraadiust on vähendatud, et tagada moonutusteta vaade.
Muude uute võimaluste hulka kuuluvad integreeritud kaalumissüsteem, rehvirõhu jälgimissüsteem terminalis ja roostevabast terasest väljalasketoru.