Claas kujundab ümber Nexose seeria: see saab 5. heitetaseme, uue salongi ja välimuse.
Uus, kaasaegne kujundus järgib disainikeelt, mis võeti kasutusele 2019. aastal praeguse Lexioniga ja sellest ajast alates on rakendatud ka Trionis. Tänu madalamale kapotile on juhil parem vaade ette. Täiustatud üldise disaini tõttu on veelgi optimeeritud telgedevaheliste seadmete kinnitust.
Claas Nexos: kaks lisavarianti ja uus tippmudel
Nüüdsest on kapotil uued tüübitähised. Nexose seeriatest VE, VL ja F saavad mudeliseeriad S, M ja L. Edaspidi lisanduvad portfellile uus variant Nexos XL välislaiusega 1,55 m ning 1,25 m või 1,45 m kitsa platvormiga seeriad MD ja LD viljapuuaedadele. Nexos MD ja LD on saadaval ainult ilma kabiinita, Nexos L ja XL saab soovi korral tellida ilma kabiinita.
Nexos S, M, L ja XL mudeliseeriatele on salongivariandina saadaval uus tippmudel Nexos 260, mis on üks võimsamaid kitsarööpmelisi traktoreid turul. Nimetatud viie tüübiga seeria maksimaalne võimsus on 75–120 hj (Nexos XL: neli tüüpi 85–120 hj). Nexos MD ja Nexos LD mudeliseeriad sisaldavad kumbki nelja mudelit maksimaalse võimsusega 75–103 hj.
FPT uus 3,6-liitrine neljasilindriline mootor puhastab heitgaasid vastavalt V etapile SCR heitgaaside järeltöötlusega. Õlivahetuse intervall on 600 töötundi. Maksimaalse mahuga 100 l (Nexos S: 75 l) on kütusevaru piisav igaks tööks ka pikkadel tööpäevadel.
Nexos: uus käigukasti variant
Uute Nexose mudelite puhul on tuntud powershift jõuülekannet mugavuse ja tõhususe aspektide raames edasi arendatud ning see koosneb nüüd viiest käigust kolmes rühmas. Tippkiirus saavutatakse 40 km/h Eco variandil, mis on selle klassi uudne, kütust säästva ja madala müratasemega 1700 p/min juures. Endiselt saavad ostjad sõidusuuna muutmisel valida mehaanilise versiooni ja mugava hüdraulilise tagurpidi käiguvahetuse vahel.
Uus Smart Stop funktsioon ühendab suurema mugavuse suurema turvalisusega. Käigukast lülitub piduripedaali vabastamisel automaatselt välja ja lülitub automaatselt uuesti sisse.
Uus täiustatud ergonoomikaga kabiin
Vaikse vedrustusega 6-postiga kabiini ronides torkab kohe silma kabiini põrand, mis Claasi sõnul pakub sisse- ja väljaminekul jalaruumi ja mugavust. Eelkõige on uuendatud juhist paremal asuvat tööala. Eriti pilkupüüdev on lühike käigukang, mis võimaldab kiiremat ja täpsemat käiguvahetust ning hõlbustab parempoolse ukse kaudu sõidukisse sisenemist ja sealt väljumist.
Pestitsiidide kasutamisel kaitseb juhti tolmu, kahjulike aerosoolide ja aurude eest täielikult katusesse integreeritud 4. kategooria salongifiltrisüsteem (vastavalt standardile EN 15695). Uue disainiga katusele saab tehasest paigaldada kuni kaheksa täiendavat esituld – valikuliselt halogeen- või LED-versioonis. Lisaks lisavarustusse kuuluvale ISO siini varustusele saab Nexost tulevikus varustada veelgi põhjalikumate funktsioonide ja digitaalsete pakettidega, mis olid varem reserveeritud Claasi standard- ja suurtraktoritele. Dünaamilise roolimise abil saab rooli keeramise arvu vähendada.