Valtra traktoreid kiidetakse nende jõudluse eest pakasega, kuid Ancroft Tractorsi tarnitud mudel töötab Saudi-Araabia kõrbes päris kuumades tingimustes.
N155 mängib olulist rolli Extreme-E võidusõidus, kus kaks tosinat elektrilist maasturit võistlevad meistritiitli nimel.
Mitmete vintsidega varustatud Valtra traktoril jagub raskel maastikul palju tööd. See hõlmab kivide ja rändrahnude üleskühveldamist, võidusõiduautode akude laadimiseks kasutatavate generaatorite pukseerimist ja kahvli kasutamist abisõidukite teisaldamiseks.
Extreme-E seeria loodi, et tõsta teadlikkust kliimamuutustega seotud probleemidest ning tutvustada vähese CO2-heitega sõidukite jõudlust ja eeliseid.
Esimest korda eelmisel aastal korraldatud meistrivõistluste autod põhinevad kõik täiselektrilisel maasturil nimega Odyssey 21. Tippvõimsus 550 hj (400 kW) suudab 1,7 tonni mootorsõidukeid kiirendada 0–100 km/h 4,5 sekundiga. Valtra mudeli tugevad 650/65 R38 ja 540/65 R28 Maxam topeltrehvid tarnis Essexis asuv BWT (Brocks Wheel & Tyre).
Hooaja võistluskalender sai alguse Ühendkuningriigi lõunarannikul Dorsetis vahetult enne jõule. Ülejäänud üritused toimuvad Sardiinias, Itaalias (mais), Tšiilis septembris ja Uruguays novembris. Järjekordse juulikuise võistluse asukoht pole veel avaldatud, kuid Soomes toodetud traktor on selle aasta lõpuks selgelt staažikas reisija.