Kubota esitleb oma elektrimootoriga kompakttraktorit LXe-261 järgmistel kuudel Euroopas mitmel olulisel üritusel, sealhulgas SALTEXi näitusel NEC ja EIMA Itaalias.
Kuna üha rohkem Euroopa turge karmistavad eeskirju ja kehtestavad diiselmootoriga sõidukitele piiranguid, otsivad paljud kohalikud omavalitsused aktiivselt alternatiive jõuallikate süsinikdioksiidi vähendamiseks ja CO2-heite vähendamiseks.
Üks peamisi väljakutseid elektritraktori arendamisel on sõiduulatus ja tööaeg. Kubota varustas LXe-261 suure mahutavusega akuga, mis võimaldab kiiret ühetunnist laadimist ja kolm kuni neli tundi pidevat tööd. See lubab operaatoritel lõuna ajal akusid laadida ja pärastlõunal tööd jätkata.
Kubota jaoks Ühendkuningriigis ja Euroopas olulise strateegilise sammuna kirjeldatud LXe-261 sobib paljudeks rakendusteks, sealhulgas niitmiseks ja koorma veoks. Spetsifikatsioon sisaldab sõltumatut jõuvõtuvõlli, HST jõuülekannet ja mitut hüdroväljundit.