Uus Avant 855i on sama tõstevõime ja kõrgusega kui 800-sarja võimsaim mudel 860i, kuid erineb lipulaevast selle poolest, et on lihtsam ja ühekäiguline.
855i tõstab oluliselt rohkem kui Avant 755, suuruselt järgmine ühekäiguline mudel, ning jagab oma Stage V Kohleri KDI mootorit, pumpasid ning elektrilisi ja mehaanilisi komponente lipulaevaga 860i.
Lisahüdraulika vool, välismõõtmed ja valikud on samuti samad, mis mudelil 860i. Saavutades tippkiiruseks 15 km/h, sobib 855i kasutajatele, kes soovivad 800-seeria tõstevõimet, kõrgust ja tugevat tõmbejõudu, kuid ei taha kiiruse eest rohkem maksta, kui neil seda vaja pole. Hindu pole veel avaldatud, kuid väidetavalt vähendab lihtsam ajamisüsteem 855i kulusid oluliselt võrreldes kahekäigulise Avant 860i-ga.
Uus on ka ühekäiguline Avant 845. Jagades oma elektrilisi ja mehaanilisi komponente 850-ga, töötab 845-l sama Kubota V2403 (III a etapp) mootor. Maksimaalne sõidukiirus on 12 km/h.