• Tegu on neljanda põlvkonna Toyota Highlanderiga, mis on olnud seni suuresti vaid USA ja Austraalia turgude siseasi.
• Nelikveolist uustulnukat hakatakse pakkuma ühe hübriidajamiga, mille võimsuseks lubatakse 244 hj ja keskmiseks kütusekuluks 6,6 l/100 km (WLTP).
• Seitsmekohalise Highlanderi pakiruumi maht jääb vahemikku 658-1909 liitrit.
Toyota üllatas uudisega, et paneb järgmisel aastal Euroopaski müüki oma suurima linnamaasturi, mida esitleti mullusel New Yorgi autonäitusel. Tegu on neljanda Toyota Highlanderiga, ehk pea viis meetrit pika seitsmekohalise linnamaasturiga, mis jagab platvormi viimase Toyota Camryga. Mis tähendab, et Toyota suurimat linnamaasturit jõustab 2,5-liitrist bensiinimootorit sisaldav hübriidajam, mille võimsuseks lubatakse 244 hj ja uustulnuka keskmine kütusekulu olevat WLTP-tsükli kohaselt 6,6 l/100 km.
4950 mm pika Highlanderi teine istmerida on 180 mm ulatuses liigutatav, et hõlbustada ligipääsu kolmandasse ritta. Pakiruumi maht jääb vahemikku 658-1909 liitrit ja selle põranda all on täiendavad panipaigad. Auto armatuurlaualt leiate 12,3-tollise diagonaaliga infolustiekraani ja tootja linnamaasturite alane lipulaev on varustatud Toyota moodsaima ohutuspaketiga, millel nimeks Safety Sense, mis aitab vältida õnnetusi või pehmendada nende tagajärgi, kui vältimatu ikkagi teoks saab.
Toyota Safety Sense sisaldab kokkupõrke ennetussüsteemi PCS, mis suudab pimedal teepervel tuvastada ka helkurita jalakäijad. Paketti kuuluvad veel sõiduraja jälgimine (LTA), sõidurajalt hälbimise hoiatus (LDA), automaatsed kaugtuled (AHB), liiklusmärkide jälgimine (RSA) ja kõigil kiirustel töötav kohanduv kiirushoidja (ACC). Libedates oludes aitab aga turvalisemale edenemisele kaasa Highlanderi nelikveosüsteem, milles varustatakse tagarattaid momendiga eraldi elektrimootori abil.