Massey Ferguson plaanib oma vesinikul töötava demotraktori valmis saada 2026. aastaks.
Prantsusmaal Beauvais' asuv inseneriosakond plaanib välja töötada ka kõrgsurve vesinikupaake, mida saaks kasutada muudel rasketel maastikusõidukitel.
Ladustamine on vesiniku jõul töötavate maastikumasinate oluline komponent, kuna vesinikku tuleb töötsükli nõuete täitmiseks piisaval hulgal kõrge rõhu abil kitsasse ruumi kokku pressida. Sel eesmärgil juhib Agco Beauvais Prantsuse konsortsiumi, mis arendab masina pardal asuvat vesiniku salvestussüsteemi. Üks projektidest, mida rahastab ka Prantsuse riik 4,4 miljonit euroga, integreerib mahutid tulevasse Massey vesinikutraktorisse. Näidistraktor põhineb tavapärasel keskmise võimsusega traktori platvormil ja kasutab ära Agco Poweri mootori kogu potentsiaali.
„See mootorikontseptsioon vähendab oluliselt kogu traktori arenduskulusid, kuna see on ehitatud tuttavale disainile ja arhitektuurile,“ ütleb Beauvais' tehase inseneriosakonna asepresident Frédéric Cavoleau. „Pealegi on jahutus-, käigukasti- ja hüdrosüsteemid sarnased diiselmootorites kasutatavatele, integreerides samal ajal sujuvalt kabiini alla paigutatavad vesinikupaagid.“
Agco arendab juba vesinikumootorite uurimis- ja arendustööd Soomes Nokias asuvas mootorite tootmistehases.