Vesinikul ja diislikütusel töötav New Holland T5.140 AutoCommand vähendab süsinikdioksiidi heidet vähemalt 40%.
Hollandi ettevõtja Jos Scholmani ja New Holland Agriculture'i ühise arendustöö tulemus, tuntud ka nime all H2 Dual Power, säilitab oma standardse V etapi FPT diiselmootori.
Viies terasest paagis, mis asuvad kabiini peal, hoitakse rõhu all kuni 350 baari umbes 470 kilo vesinikgaasi (11,5 kg vesinikku).
Õhu ja diislikütuse segu sisaldab 65% vesinikgaase, et saavutada mootori sama jõudlus nagu tavakütusega. Raskete põllutööde puhul tuleb mootori samade omaduste saamiseks suurendada diislikütuse protsenti.
Tankides on piisavalt vesinikku kaheksaks tunniks tööks. Vesiniku lõppedes saab traktor edasi töötada diiselkütusel.
Jos Scholmanil on kaks T5.140 H2 Dual Power traktorit, mida ta kasutab . niitmiseks ja järelhaagiste vedamiseks. Plaanis on enne selle aasta lõppu lisada veel kaks.
H2 Dual Power vesinikukomplekt maksab umbes 70 000 eurot ja seda pakuvad kõik Hollandi New Hollandi edasimüüjad. Praegu on see saadaval ainult T5.140 AutoCommand traktoritele.