Iseliikuvate neljarealiste kartulikombainide turule on lisandunud kuuerattaline Dewulf Enduro.
Endurot iseloomustatakse kui järgmist sammu kaherealiste R3060 kasutajatele, kes soovivad suuremat võimsust. Samuti sobib see klientidele, kes eelistavad pigem rehvidel kui lintidel sõitvat kombaini.
Enduro kasutab Stage V Scania mootorit, mis liigutab ka 2010. aastal turule tulnud lipulaeva, kummilintidel sõitvat Kwatrot. Erinevus seisneb selles, et Enduro võtab mootorist välja maksimaalselt 450 hj (Kwatros 500 hj).
Peamine nähtav erinevus Kwatroga võrreldes on Enduro kuuerattaline konstruktsioon, mis viib raskuskeskme esirataste väiksema kaalu arvel tahapoole.
Alliance'i esirehvide standardsuurus on 270/95 R48 (lisavarustusena VF 270/95 R48). Tandemteljele paigaldatud neli rehvi on 750/65 R26 (lisavarustus Michelin 750/65 R26 VF). Kõigile kuuele rattale paigaldatuna avaldavad VF-rehvid maapinnale rõhku vaid 1,5 kg/cm².
Muude täiustuste hulka kuulub uus veokast. Sarnaselt Kwatroga pakub Enduro täies laiuses (3,0 m) eest taha sõelumist. Kaheosaline punker mahutab 10 tonni (Kwatro 11 tonni) ja välja laadida saab sõidu ajal üle nelja rea. Kabiinis on uus käetugi ja juhtkang ning suurem puutetundliku ekraaniga terminal. Tühiraskusega alates 27 tonni kasutab Enduro transpordiks täiendavat tugitelge.
Enduro ei ole Dewulfi esimene kuuerattaline iseliikuv kartulikombain. Otsa tegi 2005. aastal lahti Potato4CE. Ostjad leidsid toona vaid kolm masinat ja nii lõpetati see projekt vaikselt. Inseneritöö suunati teise põlvkonna R3060 ja Kwatro arendamisele.
Belgia ettevõte usub, et nüüd on turg kuuerattaliseks kartulikombainiks valmis ning sel hooajal katsetati kahte Enduro prototüüpi (4 x 75 cm rida). Esimesed mudelid jõuavad müüki järgmisel hooajal ning nende hindu ei ole veel avalikustatud
Kavas on ka Enduro edasiarendused, millest esimene on Prantsusmaa jaoks mõeldud 4 x 90cm variant.