Fotod Egert Kamenik
Infopäev leidis aset 18. jaanuaril Wihuri Agri Tartu esinduses.
Tartusse oli Wihuri teenuseid ja hoolduse infot uudistama tulnud ligi kuuskümmend põllumeest üle Eesti.
Ettevõte jagas infot läbi praktiliste näidete neljas erinevas töötoas masinate hoolduse diagnostikast, originaal-, alternatiiv- ja taastatud varuosadest, telemaatika tööriistadest ning Wihuri Agri digiteenustest.
Kohale tulnud tundsid suurt huvi just telemaatika tööriistade ekraanide, vastuvõtjate ja modemite vastu ehk köitis kõik see, mis võimaldab masinatel masinahaldust, agronoomilisi töövahendeid ning kaugtugiteenuseid tarbida.
Digiteenuste töötuba pakkus seejärel ideid, kuidas ja miks on vaja põlde kaardistada, mida tähendab asukohapõhine põllumajandus ning kuidas digitaalse agronoomia abil efektiivsemalt toota. Järelturu kliendihaldurite töötoas toodi välja erinevate varu- ja kuluosade võrdlused ja selgitati, miks ja millal valida oma vanemale tehnikale soodsam varuosa.
Seminarisaalis said huvilised infot Wihuri järelturu hetkeolukorrast, John Deere OP Centeri tugiteenustest, miks ja millal teha oma tehnikale Ekspertülevaatust ning jagati ka masinauudiseid. Hea praktilise näitena märgistati saali nurgas asuval 8-seeria traktoril kollaste post-it kleebistega kõik Ekspertülevaatuse ajal hooldetehniku poolt läbi käidavad kontrollpunktid. Nii sai iga masinaomanik näha, kui palju neid ühe traktori puhul on.
Infopäeva olulisim uudis oli Wihuri Agri Expert Connect teeninduskeskuse esmaesitlus, kus kohalolijad nägid, kuidas kliendi pöördumine õige inimese ja lahenduseni jõuab. Wihuri Agri uus Expert Connect teeninduskeskus koondab enda alla hoolduse ja varuosade teeninduse ning kasutajatoe. Alates 22. jaanuarist 2024 muutuvad kolme esinduskeskuse hoolduse ja varuosade kasutajatoe kontaktid kiiremaks, mugavamaks ning dokumenteeritud suhtluseks. ExpertConnect teeninduskeskus võimaldab Wihuri Agri järelturu meeskonnal pakkuda endisest paremat kliendikogemust. Teeninduskeskusega on võimalik ühendust võtta kolmel erineval moel: telefoni, e-kirja või WhatsApp mobiiliäpi kaudu.
Teeninduskeskuse info on leitav kodulehelt.