Menu



Mercedes-Benz tõi turule täiselektrilised C-klassi sedaani ja universaali

17.06.2021   

image for article


Esimese Mercedes-Benzi klassikalise mudelina on uus C-klass läbinisti elektriliseks muudetud, valikusse kuuluvad nii pistikhübriidid kui ka 48-voldi tehnoloogia ja integreeritud startergeneraatoriga poolhübriidid.

Tehniliste uuenduste hulka kuuluvad veel näiteks lisavarustuse DIGITAL LIGHT esituled ja pööravad tagarattad. Sedaani ja universaali hinnad algavad 44 640 ja 49 800 eurost ning C-klassi sedaan on Veho müügiesindustes saadaval alates 22. juunist. 

C-klassi dünaamiliste proportsioonide taga on lühikese esimese ülendi, pika teljevahe ja tagumise ülendi kombinatsioon. Uus C-klass astub modernses luksuses veelgi sammu edasi, paljud tähelepanuväärsed detailid on üle võetud uuelt S-klassilt. Lisatud on ka sportlikkust.

Kõige olulisemad lisad

• Uus C-klass on tänu lisavarustusena pakutavatele pööravatele tagaratastele ja kiiremale roolile parema juhitavusega ning suurel kiirusel stabiilsem. Tagarataste pööramisnurk on 2,5 kraadi. See vähendab pöörderingi 43 sentimeetri võrra 10,64 meetrile.

• DIGITAL LIGHT tehnoloogiaga esituled on saadaval alternatiivina standardvarustusse kuuluvatele LED High Performance esituledele. DIGITAL LIGHT on soovi korral saadaval ka projektsioonifunktsiooniga. See süsteem muudab sõidud turvalisemaks, projitseerides teele juhtjooned, sümbolid ja animatsioonid. 

• Standardvarustuses on saadaval teise põlvkonna MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Lisavarustusena on saadaval suurem puutetundlik keskekraan -  11,9-tolli (9,5-tolli asemel). Koos sellega on saadaval 12,3-tolline juhiekraan (tavasuurus 10,25-tolli).

• Juhiabisüsteemide pakett pakub rasketes olukordades suuremat ohutust. Selle juurde kuuluvad aktiivne pikivahehoidik DISTRONIC ja aktiivne piirkiiruseabi, aktiivne ummikuabi, aktiivne roolimisabi, aktiivne sõiduraja vahetusabi, pimenurgaassistent ja süsteem PRE-SAFE® PLUS. Täiustatud juhiabisüsteemide pakett Plus on esimest korda saadaval ka C-klassil ja sellel on lisaks külgkokkupõrke ennetussüsteem PRE-SAFE® Impulse Side.

 



gallery image

Sind võivad huvitada ka need artiklid


Väderstad Tempo L sai uue punkri

Väderstad tutvustas eelmisel aastal oma Tempo L ribaskülviku...

Krone avas uue testimiskeskuse Future Lab

Kaasaegne keskus ajamite, haagiste muude komponentide katset...

Pöttinger esitleb uut 5-meetrist külvikut

Pöttinger iseloomustab uut Aerosem VT 5000DD järelveetavat p...